Reklamacija

 

VRAČILO BLAGA
100% GARANCIJA NAKUPA

Omogočamo vračilo blaga v roku 15 dni od nakupa in jamčimo za vračilo vaše kupnine (več o tem v nadaljevanju)

KAKO REKLAMIRATI KUPLJENO BLAGO?
V primeru, da bi iz določenih razlogov želeli raklamirati kupljeno blago vas prosimo:
– da nas o tem prej obvestite na tel.št.: 070 713 723 ali nam pišite na mail info@modnaoblacila.si
– pošljete blago nazaj na naš naslov (stroške krijete sami, v primeru menjave blaga vam povratne stroške krijemo mi)
– po pregledu blaga vam v skladu s skupnim dogovorom zamenjamo blago ali vrnemo kupnino na vaš TRR
– POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO

MENJAVA IZDELKOV
Zavedamo se edine slabosti nakupa prek spleta in sicer, da izdelkov ne moremo preizkusiti in si jih ogledati v živo, ampak šele po prejemu.
V primeru, da vam velikost izdelka ne ustreza ali ni ravno izpolnil vaših pričakovanj, lahko izdelek vrnete v roku 15 dni po prejemu. 

Možnost odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh podjetju pisno ali po telefonu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Stroške vračila blaga krije stranka.

Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 15 dni po prejemu blaga. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Celotno kupnino vam bomo v tem primeru vrnili preko poštne nakaznice ali osebnega računa (sporočite ga ob vračilu blaga) najkasneje v 15 dneh od vračila blaga.

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
– če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (ZVPot, člen 43.č)
– če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblašcenega servisnega posega
– če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam

Kupec z vrnjenim blagom ima na voljo:
– menjavo z drugim izdelkom
– zamenjavo blaga za večjo/manjšo številko, če je ta le na zalogi
– vračilo kupnine

Trgovec blaga ni dolžan sprejeti, če je blago izvengarancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil lastniku trgovine ali dostavljalcu od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Izvengarancijska vrnitev prejetega blaga podjetju v petnajstih (15) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Splošni pogoji

Spletna trgovina Modna Oblačila vam zagotavlja , da so vsi izdelki originalnega porekla. Nizke cene izdelkov vam lahko ponudimo zahvaljujoč različnim dobaviteljem, ki delujejo brez posrednikov.

CENE

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).

PODATKI O SKLENJENIH POGODBAH
Podatki o sklenjenih pogodbah / opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine. Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujete v področju spletne trgovine.

VAROVANJE PODATKOV IN ZASEBNOSTI
Registracija in/ali vpis osebnih podatkov na spletni strani je potreben izključno za pravilno izvajanje naročil ter obvestil o spletni trgovini in njenih akcijah. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni in posredovani tretji osebi.

PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina in vsi podatki na njej so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti in so uporabljeni samo za informativne namene in lažje razumevanje. Vse slike so simbolične.

VRAČILO BLAGA

100% GARANCIJA NAKUPA
Omogočamo vračilo blaga v roku 15 dni od nakupa in jamčimo za vračilo vaše kupnine (več o tem v nadaljevanju)

Možnost odstopa od pogodbe v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Stroške vračila blaga krije stranka.

Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 15 dni po prejemu blaga. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Celotno kupnino vam bomo v tem primeru vrnili preko poštne nakaznice ali osebnega računa (sporočite ga ob vračilu blaga) najkasneje v 15 dneh od vračila blaga.

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
– če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže – (ZVPot, člen 43.č)
– če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam

Trgovec blaga ni dolžan sprejeti, če je blago (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil lastniku trgovine ali dostavljalcu od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Izvengarancijska vrnitev prejetega blaga podjetju v petnajstih (15) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

GARANCIJA
Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca. Garancija je veljavna ob predložitvi kopije računa. 

Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se z lastnikom spletne trgovine dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadne prijave izvengarancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga.

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko jih potrdi komercialist s strani spletne trgovine 

Spletna trgovina  deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.
Ob ponovni dobavljivosti artikla ne moremo garantirati iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, ker so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.

PLAČILNI POGOJI

Plačilo po povzetju

Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino. V primeru plačila po povzetju katerekoli vrednosti, se obračuna strošek za nakazilo po ceniku Pošte Slovenije.

Plačilo po predračunu / prek spletne banke
Pri izbranem plačilu po predračunu ali prek spletne banke vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem  roku.